tiistai 24. heinäkuuta 2012

KP 15, 24.07.2012

Tänään olis sitten KP 15. Ja tänään myös havaittu OVULAATIO! Hymy naama siis piirtyi tauluun, JESH! Ei voi ainakaan sanoa että meidän lapsettomuusjohtuis siitä etten ovuloi, ainakaan mun mielestä.

Luulin, että tästäkin tulisi pitkä kierto, ei onneksi. Tänään tarttee aloittaa myös terolutit, YÄK!

Jotenkin sitä elää sellaista tylsää elämää, ns, kierrosta kiertoon elämää. Ensin tulee menkat, sitten alotetaan clomit, sitten niiden jälkeen tikutellaan ja odotellaan plussaa, alotetaan terolutit ja taas ootetaan menkkoja. Tylsää, eikö? Mulla olis clomi elämää jäljellä vielä 4kk. Oon myös ajatellut että pidetään taukoa hoidoista ym tän jälkeen. Mulla ei siis oo vieläkään mitkään SUURET odotukset sen suhteen että raskaaksi tämän puolen vuoden aikana tulisin, enhän tullut viime kierrostakaan.

Lapsettomuuspoli aukee syyskuussa. Ei oo sinnekkään pitkä aika enää. Tartteis olla sinne sit yhteyksissä silloin heti alkukuusta. Jos sinne mitään aikaa edes saa ja JOS sinne on edes asiaa. Mun tuurilla ajat menee kuitenkin kuukauden-kahden päähän, niinkuin aina. Ne ensin siellä miettii että mitähän meidän tapauksessa tartteis tehdä. Parastahan tässä on se, ettei ne tiedä että mä oon clomit alottanu kesäkuussa ja syyskuuhun mennessä mulla on luultavasti 4kk clomeja syötynä, ei ihan mutta melkein. En siis tiedä miten ne tähän asiaan suhtautuu. Mulla ei vaan ollut mielenkiintoa odottaa syksyyn, että olis saatu alottaa nää hoidot, ei sitten pätkääkään. Aikaa on mennyt ihan tarpeeksi eteenpäin tän asian suhteen jo muutenkin..

Mä oon miettinyt myös, että jätettäis inseminaatio väliin ja siirryttäis suoraan IVF. Puhuin viime kuussa terveystalolla lääkärin kanssa niin se oli vähän sitä mieltä että inssi on vähän 'turhaa'. Siinä myös onnistumisprosentti on pienempi kuin IFV.ssä. Tarttee sitä ajatusta vielä miettiä ja pohtia ihan kunnolla. Onhan tässä vielä aikaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti