tiistai 31. heinäkuuta 2012

Kp 22, DPO 6 vai 7?

Nyt siis eletään kierron 22päivää tänään. Viikko sitten piirtyi hienosti hymy naama ovistestiin, samoin piirtyi myös seuraavana päivänä testiin hymynaama. Tuosta tulikin mieleen, että tarvis varmaan käydä ostamassa uusi testipaketti kaappiin odottamaan seuraavaa kiertoa.

Mä en ole siis koskaan ajatellut laskea päiviä ovulaatiosta, nyt ne kuitenkin satunnaisesti kummittelee mun mielessä ja tänään taitaa olla DPO 7 kun asiaa tarkemmin ajattelee, EHKÄ? Toisaalta HITONKO väliä, who cares? En minä raskaaksi ole tästä kierrosta kuitenkaan tullut. :D Tarvis varailla aikaa lääkärille (yksityiselle) ja käydä vähä juttelee tuosta clomi asiasta. Mulla siis lukee ohjeessa 1(2) tablettia päivässä. En uskalla kuitenkaan itte sitä lähteä nostaan siihen kahteen per päivä.

Torstaina loppuu terolutit. Nyt siis mennään kierron vaiheessa missä odottelen niitä menkkoja saapuvaksi. Mikäli kierronpituudeksi tulee KP 28 niin menkat alkaa nyt maanantaina. Niin olen ainakin laskenut, mutta siis ikinähän ei voi tietää. Mutta sitten kun ne alkaa, aloitan taas KP 3 clomit. Alkaa taas sellainen tuttu ja turvallinen touhu.. JepJep.

4 kommenttia:

  1. Äläs oo noin negatiivinen :D Tai no, eipähän pety niin helpolla. Ehkä munki pitäis alkaa ajattelemaan samalla tavalla niin sit vois joskus tärpätäkkin :D Täällä pidetään peukkuja pystyssä, että nyt on pikkuinen saanut alkunsa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vaan viitti olla niiiiin positiivinen :D Välillä on pahojakin angsti fiiliksiä, mutta niiden kans on vaan elettävä :) Nyt mennään tällä mitä on nää neljä kuukautta ja katellaa sit uudestaa :)

      Poista
  2. Mun laskujen mukaan sun dpo olis nyt tänään eli torstaina 8. ELi jos hymynaama tuli viime tiistaina, se on dpo -1 keskiviikko dpo 0 ja torstai dpo 1. Ja siitä lasket etiäppäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laskin itekki jotain sellasta kun rupesin asiaa miettiin :)

      Poista