torstai 22. marraskuuta 2012

Tänään on...

KP 29 ja ei ole menkkoja näkynyt. Tänään on myös se ensimmäinen kerta kun pääsen raskaustestiin saakka. Hah, onpa huvittavaa ajatella koko asiaa. Onneksi se ei ole ollut nyt päällimmäisenä asiana mulla, sillä mun oma pieni rakas koira jouduttiin laittamaan ikiuneen 21.11.2012 <3 Mun on sitä niin ikävä koko ajan ja on todella hiljaista ja tyhjää täällä kotona nyt... <3 Rakas tulee kuukauden sisään viimeistä kertaa kotiin <3

Mutta niin, päivä kerrallaan mennään, joka asian suhteen. Nyt meillä onkin sitten hoitotauko, ja uskoisin että ensi kuun puolella päästään tekemään uudet hoitosuostumukset siihen IVF-hoitoihin ja kai ne jotain lääkkeitäkin taas määrää. Ohimennen voin mainita että ei mun 'raskaus'oireet oo mihkään kadonneet,oikeastaan ovat vaan lisääntyneet, mutta kohta olen fiksumpi että kuvittelenko vai en.. Maanantaina siis saan tulokset :) 'Joudun' koko viikonlopun jännittämään (niin varmasti joo) tuloksia. Niinkuin sanoin, niin ei ole ihan just nyt se ensimmäinen asia mikä pyörii mielessä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti