torstai 8. marraskuuta 2012

Toinen Inseminaatio 08.11.2012

Kuva on siis tältä aamulta, sillä en eilen kerennyt kuvaa nappaiseen. Ja sitten kun muistin niin oli hymynaama jo kerennyt häipyä unholaan. Eilen siis oli KP 13 ja bongasin ovisplussan. Soittelin aikaa klinikalle meidän toiseen inssiin ja siitä siis kotiuduin hetki sitten..

Toinen inssi tehtiin siis KP 14. Hoitajan mukaan, joka siis ruiskutti siemennesteen kohtuonteloon, liman eritys oli sellaista, että oltiin hyvässä aikataulussa.  Puhuin siellä myös kuinka turhauttavaa on tää hoidoissa käyminen kun ei tulosta synny sitten niin milläänlailla. Ei vaikka kuinka kaikki on nyt kunnossa eikä sitä vikaa ole löytynyt kummastakaan. Esille tuli kuitenkin tämä mun kilpirauhasjuttu ja nyt siis nostan lääkitystä, sillä olisi hyvä, että yksi arvo olisi alhaisempi kuin mitä se nyt on. Kävin myös omalla terveyskeskuksella, mutta eivät halunneet mulle aikaa labraan antaa eli nostan ihan ominpäin ja pyydän lähetettä jossain välissä konttrolliin.

Oon miehelle puhunut myös, että oon todella väsynyt tähän kaikkeen. Mun mies on vielä reissuhommissa (vaikka sen piti olla omalla paikkakunnalla) niin se kuormittaa tätä kaikkea vielä enemmän. Oon siis ruvennut miettimään, että pidettäisiin taukoa näistä hoidoista. Sen verran toisaalta tunnen itteeni, että tiedän ettei musta siihen siis ole.

Mutta siis niin siitä toisesta inseminaatiosta.. Se ei nyt tuntunut niin pahalta kuin ensimmäisellä kerralla. Henkilökunta oli todella mukavaa taas ja siitä pointsit heille. Eikä mennyt tosiaan kauaa toimenpiteessä. Inhottavinta oli edelleen se kun laittoi sen katetrin paikoilleen. Yäk. Yritä siinä sitten olla jännittämättä kun hoitaja selittää mitä se on tekemässä.. :D

Mun piti soittaa myös tänään aamulla tuonne lapsettomuuspolille, mutta olin niin väsynyt aamulla etten saanut aikaiseksi. Pitänee siis soittaa huomenna ja ne taas laittaa mulle sen tyhmän raskaustestin sinne odottamaan parin viikon päähän. Minä uskon kuitenkin, että kun mennään 11päivää tästä eteenpäin niin alkaa mun menkat :-D Ihan niinkuin viime kierrossakin..

2 Lost, 4 To go

Ps. Tämä toinen inseminaatio jää ilmeisesti meidän viimeiseksi ja me siirrytään alkuvuodesta (tai tämän vuoden puolella) IVF-hoitoihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti