torstai 28. kesäkuuta 2012

28.06.2012


Siinä se nyt olis :D Elämäni ensimmäinen KUNNOLLINEN ovisplussa! Mä olin eilen illalla jo ihan sitä mieltä, että v*tut sieltä mittään tuu kuiteskaan, että taidan jättää koko testin tekemättä. Luonto ei sentään antanut periksi jättää tekemättä ja hyvä niin. Miten voi ihminen olla onnellinen tälläsistä pienistä asioista? :D Kyllä sitä ilmeisesti vaan voi olla.

Eilen tuli aloitettua myös ne maailman kuulut terolutit, niinkuin kerroin. Voi huoh mä vihaan niitä. Mulla olo on ainakin kovin turvonnut jo nyt vaikka on toinen päivä vasta aluillaan. Huomasin myös aamulla puntarilla käydessäni, että painoa oli tullut lissää vaikka en oo ruokailutottumuksia muuttanut enkä oo syönyt mitään ylimääräistä. Joko se johtuu siitä että en liikkunut eilen kunnolla kun oli sateinen päivä tai sitten se johtuu noista teroista. Noh, jospa tänään sais otettua itteesä niskasta kiinni ja lähtis salille. Olis melkein pakko, että sais tän junnailun loppuun ja painon lasku suhdanteeseen..

Kerron nyt siis edelleen, että tää elämä ei ole kovin helppoa näiden kahden projektin kanssa. Mun pitää koko ajan miettiä ja tarkkailla mitä laitan suuhuni, sillä jos mulla paino kipuaa ylös päin ja tulee 88kg vastaan niin hoidot loppuu siihen. Sitten pitää TAAS pudottaa painoa ja aloittaa kaikki alusta. Tämän takia  mä oon 'hysteerinen' siitä, että mitä se vaaka näyttää aamuisin. Eli ei tää kovin stressitöntä ole, mutta luulisi, että tästä jossain välissä selvitään, tavalla tai toisella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti