keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Ensimmäinen Folli ultra

..olis nyt siis takana. Tai siis mä kävin jo maanantaina, 25.06, mutta en oo saanut aikaiseksi kirjoitella.

Oikealta puolen löytyi yksi  johtava folli, 14mm kooltaan. Limakalvo oli 9mm tasapaksu hyvä, vaikka oli vasta kierron 13 menossa. Lääkäri maanantaina sanoi, että ylihuomenna (eli tänään) pitäis ovistestin näyttää plussaa. No minä toiveikkaana aamulla tein testin ja paskat, negaahan se näytti, ihan niinkuin neljänä muunakin aamuna. Tässä rupee vähän jo huumori loppuun kun viides päivä menossa tikuttamisen suhteen, eikä mittään oo näkynyt. Luultavasti on VÄHÄN pitkä kierto, eli pitää vaan jaksaa. Tarttee tosin käydä ostamassa lisää testejä, huomenna on viimeinen. Niin huomenna on vielä mahdollisuus testin pelastaa mun päivä :----D HAHAHAHA!

Suuren suurta ketutusta aiheuttaa myös tää paino juttu. Tässä oon viikon keikkunu painossa 79kg. Syön samanlailla ja liikun ihan tarpeeksi.Niin eiii, mina ei haluta tippua! Kaiken lisäksi tänään aloitin terolutit. Mun pahin painajainen käy varmasti toteen ja paisun palloksi niiden takia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti